نامه های سرگشاده

نامه ي سرگشاده باشنده گان مکروريان ها به جلالتمآب رييس جمهوري کشور!

قراري که شما بهتر مي دانيد، گرم سازي بلاک هاي رهايشي مکروريان ها، به وسيلة مرکز گرمي تأمين مي شود و رياست حفظ و مراقبت مکروريان ها مسووليت دارد تا در فصل سرما يعني از پانزده قوس الي پانزدهم حوت دستگاه مرکز گرمي در مکروريان اول و مکروريان چهارم را فعال سازد تا به اين وسيله مشکل گرم سازي بلاک هاي رهايشي حل گردد.

در مقابل باشنده گان مکروريان ها مسووليت دارند تا مبلغ تعيين شده از سوي رياست حفظ و مراقبت در برابر عرضه اين خدمت را سالانه به حکومت بپردازند. اما با تأسف با رسيدن فصل سرما آن گونه که لازم است دستگاه مرکز گرمي فعاليت ندارد و کاستي ها در گرم سازي بلاک هاي رهايشي مکروريان ها همه ساله رونما مي شود که چند مورد آن جهت آگاهي بازگو مي گردد:

1- در حالي که مواد سوخت دستگاه مرکزگرمي در فصل سرما از پانزده قوس الي پانزده حوت در نظر گرفته مي شود، ولي معمولاً دستگاه مرکزگرمي در پانزده قوس به بهانه هاي مختلف فعال نمي شود و فعال سازي آن با تأخير انجام مي شود.

2- گاهي تنها از طرف شب دستگاه مرکزگرمي را فعال مي سازند و در روز فعاليت آن قطع مي باشد و همين اکنون نيز تنها از طرف شب دستگاه فعال است در حالي که براي گرم سازي بلاک هاي مکروريان ها، هيچ گزينه ديگر وجود ندارد.

3- به همين گونه گاهي پيش از رسيدن پانزدهم حوت به بهانه گرم شدن هوا، دستگاه مرکز گرمي غير فعال مي شود و از اين بابت باشنده گان مکروريان ها به ويژه کودکان دچار مريضي هاي گوناگوني ناشي از سردي هوا مي شوند.

4- بعضي اوقات در حالي که سردي هوا بالاتر از منفي ده درجه سانتي گراد مي رسد، اما دستگاه مرکزگرمي براي يک يا چند روز زير نام ترميم و يا مشکل تخنيکي فعاليت نداشته و باشنده گان مکروريان ها روزهاي سخت را سپري نموده و تحمل مي مي کنند، در حالي که تکس مرکزگرمي ها با گذشت هر سال بلند مي رود و خانواده ها مجبور اند تا قيمت تعيين شده را بپردازند.

با توجه به اين مشکلاتي که دامنگير باشنده گان مکروريان ها است، از جلالتمآب رييس جمهوري کشور مي خواهيم تا به مشکل ما باشنده گان مکروريان ها رسيده گي نمايند و از مسوولان بخواهند که چرا اين مشکل همه ساله تکرار مي شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
رفتن به نوار ابزار