اخبار

احمد مسعود: رييس‌جمهور غنی به اتحاد و توانايی مجاهدين باور ندارد

 

احمد مسعود، فرزند احمدشاه مسعود، قهرمان ملی کشور دیروز در همایش مردمی به‌مناسبت هشتم ثور در کابل حضور پیدا کرد. او با انتقاد از روحیۀ نماینده‌گان مجاهدین در ۲۰ سال پسین می‌گوید که متأسفانه سیاست ۲۰ سال پسین، سیاست منزوی‌ساختن مجاهدین بوده است.

به گفتۀ او، در ادامۀ این سیاست امروز ارگ ریاست‌جمهوری مانع برگزاری مراسم هشت ثور در خیمۀ لویه‌جرگه شد. احمد مسعود می‌افزاید که رییس‌جمهور غنی به اتحاد، قوت و توانایی مجاهدین باور ندارد.

او می‌گوید: «جداً جناب رییس صاحب جمهور به اتحاد مجاهدین، به قوت مجاهدین، به انسجام مجاهدین، به نیروی مجاهدین، به نقش علما و توان ما و شما باورمند نیست. خدا کند که هیچ وقتی او به ما و ما به او محتاج نشویم.»

احمد مسعود در ادامۀ سخنانش می‌گوید که یگانه راه پیروزی اتحاد و همدلی و انسجام سراسری در برابر هر نوع ظلم و استبداد است. به گفتۀ او، با بیرون‌شدن سربازان خارجی هیچ بهانه‌یی برای ادامۀ جنگ در افغانستان نمی‌ماند، اما در صورتی که جنگ ادامه پیدا کند، آمادۀ هرگونه فداکاری هستند.

در این همایش مردمی، در کنار شماری از نماینده‌گان مردم در مجلس‌های نماینده‌گان و سنا، بزرگان مشرقی، سران حزب‌های سیاسی و بزرگان قومی نیز شرکت کرده بودند که هر یک وعدۀ همکاری و ایستاده‌گی در کنار احمد مسعود را دادند.

سلام‌وطندار

 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
رفتن به نوار ابزار